ayazmoms41 2 gün çok aşırı hareketli 1-2 gün baya az hareketli oluyor. Bu neden bu şekildedir? Düzensiz dedikleri bu şekilde mi? Kaç haftaya kadar böyle olur ? 24+3 haftalık
MYstryy ayazmoms41 28. Haftaya kadar düzensiz oluyor diyolar genelde . 28 haftadan snra iyi takip etmek gerekirmis bildigim kadarıyla canim
mysweetbaby ayazmoms41 valla ben 36 haftadayım hala bir düzen göremedim kafasına ne zaman eserse o zaman hareketleniyor :) ama hergün hatta her saat hissettiriyor size 20li haftalardaki gibi değil
Gonulidil ayazmoms41 son doğurduğum güne kadar düzensizdi benim. Çok korkutuyordu beni. Doğdu gerçekten çok uslu bi kız oldu 😍
melindam ayazmoms41 28.Haftaya Kadar Düzensiz Olugor 28.haftadan sonra Gğnde En az 10 Kere Hareket Etmesi Gerekiyor. O Dönemlerde Hareketler Az Olabilir Hatta 2-3 Gün Hissetmediğiniz Olabilir. Yinede Tabi Dijkat Edin. Küçük Oldukları İçin Pozisyonlarınu çok Değiştiriyorlar.
MYstryy ayazmoms41 benim ikinci gebeligm bu 11 haftalık. Ilkinde ole demislerdi 28. Haftadan snra dikkst et diye.
Nilunilu 25.haftaydayım sadece içimde gıdıklanma gibi hissediyorum elimi koyunca bir şeyler var ama tekme gibi hissetmiyorum ilk diye mi böyle 1,5 aydır da kontrole gitmedim evham yaptım
Pelinim55 Dün bende konu açmıştım sanırım bu haftalar böyle 25 hastalığım sürekli değişken bazen dışarıdan görünüyor bazen 2 gün çit yok
Duygu4444 Bende bu konuyu merak ediyorum hatta bugün acile mi gitsem diye düşünüyordum bir an önce doğursakta rahatlasak🤗
akmbebe-m ayazmoms41 26 da çoğaldı bnm hareketleri otururken de tekmeliyor artk 😍sadece yatarken atardı