Merveyunus31 honeybooble ben 20. Haftada başladım 2 haftada bitirdim :) cinsiyetini net öğrenince başka bence
MinikKoala honeybooble yaaaa ikinci gebeligim ilkte çok hevesli herşey alıyordum şuan ne alıcam ne yapıcam bilmiyorum alsam mo almasam mı kararsızım 😀ortak renklere bakıyorum bulamıyorum hep markalarda pembe cicili bicili yada mavii 😅
Selo39 Cinarismom canım Kars’ta görev yapıyoruz biz buralar kışın-20 ve evlerimde çok sıcak değil ne yazıkkı
Cinarismom Selo39 anladım canım bizde 5 yıl Muş’ta yaşadık karakış oluyor oralar battaniye bol bol kullanılır
cico-20 honeybooble ben 20. Haftamda bı ıkı bsy aldım. Su an 27+3 deym yıne arada guzel gorunce alıom ama bayramdan sonra almayı dusunuorm ıyıce
bburcu honeybooble 20.haftada beşiğini aldım. 22den sonra kıyafet almaya başladım ☺️ Cinsiyet kesinleşince başla bence hem fiyatlar artıyor hem zaman nasıl geçiyor anlamazsın☺️
Defne_mel honeybooble ilk olunca öğrendiğin gibi başlıyorsun 😂😂😂 3.olunca yani şimdi ben 10 Ağustos ta doğuruyorum ama daha bişey almadım 😂😂😂
Defne_mel honeybooble çok vardı ilke o kadar çok almıştık ki ikinciye sadece yeni olsun diye bi hastane çıkışı aldık erkekti zaten ikisi sorun olmadı sonra çocuk doğurmam daha diye hepsini dagttım 😁 şimdi kızımız sürpriz oldu 😊