33mersinn geçen cumartesi sezeryan oldum bende ilk ayaga kaldırdıklarinda geri yatmadım tek başıma yürümeye çalıştım.basardim da bütün koridoru kendi başıma gezdim çok ağrım oldu çok zorlandım ama sonra bir daha da zorlanmadık o gece bile bebegim her uyandığında kalkıp kendim baktım her işimi kendim yaptım kendinizi zorlayın gerçekten sonrasında çok iyi oluyorsunuz bol bol yürüyün