Pinar_defne Merhaba, benim basim hamilelikten önce de idrar yollari ile surekli dertteydi ve hâlâ çekiyorum. Doktorlar hamilelikte çok sık karsilasildigini soyluyorlar. Ben de henuz 11. Haftada olmama ragmen 3 farkli antibiyotik kullandım. Benimki maalesef gectikten sonra tekrarliyor. Bebege zarari olur mu diye endise ettigimde olmayacagini soyledi doktorum. Sen de icini ferah tut. Saglikla kucagina alman dilegiyle.