Ozge0634 Kızlar mrb 12+3 hamileyim çok afedersiniz büyük abdestimi yaparken kan gelmeye başladı 3 seferdir hangi doktora gitmem gerekiyor direk kadın doğummu yoksa başka bi bölümemi yardımcı olursanız çok sevinirim
Bir_zerre Ozge0634 Genel cerrahiye gidiliyor benimde bir gece bir anda şişme vs oldu gittim ilaç, krem vs verdi. Şimdi gitmezseniz sonu acılı oluyor maalesef. Hamilelik ilerledikce artıyor
Mervemelisa40 Genel cerrahi ye gidin. Benim de olmuştu gebelikten önce. Hemoroid olabilir. Geçmiş olsun.
Asli0302 Genel cerrahi bakıyor yalnız hazırlıklı gidin elle muayene ediyor doktor ne olduğuna bakmak için ben 16 yaşımda o muayeneyi oldum sonrasında ameliyat hala hatırladıkça içim bi tuhaf oluyo 🤭
Asli0302 Ozge0634 pozisyon biraz kötü yoksa acılı bişey değil muayene de kendinizi kasmazsanız sorun yok 😌