Asent Ne kullandigindan çok düzenli kullanman çok önemli bence. Lierac falan çok duydum, alabilirdim çok rahat ama nedense cimriligim tuttu 😂 ki kozmetik ürünlerine ciddi paralar veren bir insanim normalde 🌺😊 Neyse evde hindistan cevizi yagi vardi, kokusu biraz agir geliyor bana ama saclarim icin kullaniyordum normalde. Badem yagi ve avakado yagi vardi. Bir tane de bebek yaği aldil normal dalin falan… banyoya bi yag karisimi, yatak odasina bi tane yag… sürekli sürdüm… yag oldugu icin biraz kiyafetine bulasacak endisesiyle surmekyen vazgecmeyeyim diye birkac tane ev ici elbisemi de bulasirsa bulassin seklinde gozden cikardim. Her dustan sonra, bazen de eksyradan gün icinde gobegimi falan ıslatıp nemli olsun diye üzerine yag surdum, baslarda lalcama , bacaklarima da sueuyordum masaj yaparak ama zamanla göbüşüm buna musaade etmedi 😊 38 haftayi heride biraktik, simdilik yok bir seyler .
Düzenli ve nemli vücudunuza sürün ne sürecekseniz ve geviktirmeyin. Ben de 3 aylik olmadan baslamistim her gün sürmeye, normalde sadece dustan sonra da sürerdim zaten. Ama 3 aylik falan olunca her gün sürmeye basladim. Sağlıkla kalın 👶🏻🌺😊🙋🏻♀️