Ben doktoruma sormadım ama sabahları istemsizce gerinirken karnımda da bir gerilme hisseder rahatsı olurdum sanki içerden hfif acıyor gibi gelirdi o yüzden farkettiğim an yapmamaya çalıştım dikkat ettim. 5.ayın içindeyim artık gerinirken karnım ya da kasıklarım o şekilde gerilmiyor. O zaman bariz şekilde hissediyordum. Büyüklerin yukarı uzanmayın vs demeleri de onla alakalı bence çok hassas bir dönem yeni yeni tutundugu için.