Kızlar 3 aylık hamileyim ve bu zamana kadar hiç bulantı olmazken dün feci şekilde ne yesem kusmaya başladım. Neredeyse her yerimde ağrı var. Hastaneye gittik serum yedim ama Bi faydası olmadı. Tavsiyeleriniz var sa yazar mısınız nasıl atlatabilirim???🙄