Valsss Belim felaket agriyo ya pozisyon degisiyorum yine ayni arada adetimsi sanci giriyo uzun surmeden geciyo sag bacak agrim var hafif🤧
Mircet Valsss aynı haftadayız ve benimde şikâyetlerim aynı herkes yalancı şancı bebek aşağı indiği için vs diyor doktora gitmeme bir hafta var daha 3😞
fnsckn Valsss analık çok zor bende 37 yim kemiklerim kaburgalarım ağrıyor diyorum artık aman Allah yokluğunu aratmasın 🤷🏻♀️🥺🤗♥️
Valsss Mircet ben gecen gittim bebek asagidaydi kilosuda iyiydi doktorum bu haftada dogsa normal gebelik sayilir dedi suan da bu sikayetlerim var ne yapacagimi bilemedim ya
mysweetbaby Ben de 36+2 , 2 gündür ilk kez çok çok hafif adet sancısı gibi iğne batar gibi oluyo kasıklarıma ama baya hafif.onun dışında sıcaklardan ağlayasım geliyo artık.çok zormuş yaza gelen hamilelik😞
Valsss mysweetbaby benimde suan adet olucakmisim gibi yaa sicaklarda hamilelik asiri bunaltici bidahakin kisa denk getirmeyi planlıyorum😂
Valsss Kuzeymiraa zaten yikanmaktan bi hal oldum😂esime masaj yaptiriyorum ama yaptigi masaji begenmiyorum🥴