Bende de keton fazlalığı vardi canim senin haftalarindayken ilk zamanlar bi sey yiyemedigimden her olcmemde miktari artiyordu. Doktorum bulanti aninda vermissen tahlili idrarda keton cıkar dedi. Kotu hissettikce serum taktirmami soyledi. Yeme icmelerler duzeldikce yoluna girdi zaten. Bu arada su an 15+4 olduk. Sikma canini doktorun dediklerini dikkate al yeterli