Dilek-123 Merhaba anneler 15. Haftaydım doktorum folik asitin bitene kadar devam et dedi 1 haftalık daha kaldı ilaçtan 16. Haftayı bulacak gibi bu haftalara kadar kullanılmasının bir zararı olur mu acaba
Selo39 Dilek-123 hayır olmaz o bir ilaç değil zaten takviye vitamin..ilaç demek vücudun tanımadığı birşeyi vücuda almak demek, folik asit vücudumuz tanıyor bizde de var cunku folik asit biz boş olan depoyu doldurmak amaçlı alıyoruz onu
honeybooble Dilek-123 olmaz çevremde son 3 ay tekrar başlayan bile var zaten ilaç değil vitamin takviyesi gibi düşün