Nisaaa benim hormon bozukluğum vardı damla damla 3-4 gün görmüştüm ben hormonlarıma bağlamıştım ama yerleşme kanamasıymış meğerse ondan sordum canım bence sen bi 4-5 gün tekrarla t gittikçe koyulaşırsa çatlama olmazsa gebelik testi yaparsın rabbim gönlüne göre verisn hayırlısıyla hamilesindir inşallah 🤲🏼