Kizlar adetimin 3 cu gunu bir prolaktinime baktirmak istiyorum doktorlar izletim bi suru ama hepsi prolaktin yuksekliginde adet duzensizligi oluyor diyorlar ama adeti duzenli olub yinede prolaktini yuksek olan bir suru kiz var 🤦♀️ .32 gunde 1 mutlaka adet goruyorum hatta 1 gun önce gelir adetim .Ama goğus agrim cok oluyor o yuzden gidib baktirmak istiyorum 2 ay once bi kimyasalda gecirdim biliyorsunuz artik kurtajdan 7 ay geciyor Rabbim isteyen herkeze nasip etsin inceden tedaviye basliyayim diyorum eger prolaktinim yuksekse hamile kalmama engel .