Solomonbaby kanguru almayı düşünüyordum amam çoğu sitede yorumlara baktığı da bebek içinde Yenidoğan aparatı koysak bile kayboluyor. Bacakları çok ayrılıyor husursuz oluyor falan yazmışlar. Burda kullanan tecrübesi olan var mı? Ya da siz hangi markayı önerirsiniz