Belinay_AliEge Gece den beri sürekli idrar hissi var kasık bölgem ağrıyor bebek taş gibi oluyor . Bacaklarım çok sızlıyor hareket etmeye halim yok kendimi çok yorgun halsiz hissediyorum. Ilk gebelik sancı konusunda çok tecrubesizim neler oluyor 😞 37+0 olduk. Bebeğim normalde çok hareketli ama 2 gündür çok sakin . Bide en ufak şeyde doktoruma da gitmek istemiyorum sakin kalmaya çalışıyorum.
Saadetctk Belinay_AliEge dogum sancisi oyle birsey ki anlamamak mumkun degil yalanci sancilarim 34 uncj haftamda başlamıştı her sanciyi doğum sancisi sanardim hatta artık dedimki gerçek sancim olsa anlamam heralde artik diyodum. 42 inci haftada sabah 6 da vurdu sancim belden gelip kasıklara adet sancisi gibi gelen bi agri ve cok düzenli oyle yalanci sanci gibi 2 dk girip 15 da 20 dk sonra gelmiyordu. Dakika dakikasina geliyordu sanci ve dogum sancisi bu iste dedim anlamamak mümkün degil çünkü
Meriwa Belinay_AliEge yatıp dinlendiğinizde geçiyosa yalancı sancı canm benimde ilk Gebeliğim cok araştırdım falan genelde idrardan veya kanala yerleşmesinden yapıyo zamanı gelince sende sağlıcakla al kucagına inşalalh
Sinemneset Belinay_AliEge hahah ben de tam 37+0 aynı şeyleri yaşıyorum ama enerjim çoktu adet sancısı gibi gelip gidiyor geliyor y gelmekte olan😂 göbeğim de düştü sanki
Tstnptt Belinay_AliEge cnm bnm de ilk hamileliğim 35+2 sancım falan yok çok şükür de doktora sordum kasılmayı sancıyı hissedebilir miyim diye doktor gözünün üstüne bir yumruk yediğinde hissetmeme ihtimalin nasıl yoksa onda da yok dedii 😊🙈
Ahsen_ahsen Sizin doğum zamanınız gelmiş. Doğum sancısı olabilir bence. Takip edin sancı aralarını. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💕
Belinay_AliEge Ahsen_ahsen geceden beri çok şiddetli diil kuzum takip ediyorum ama böyle çok hissettirmiyor tatlı tatlı vuruyor Allahım sessiz sakince soğuk kanlilik ile kurtulmayı kavuşmayı nasip etsin inşallah ❣🌺
Belinay_AliEge Sinemneset kavuşalımmmm vallahi ara ara gelen ağrılar halsizlikler çok yoruyor balım 🤲🏻🌺
Sdknurr Sinemneset bende adet sancısı gibi sançılanıyorum aşırı korkuyorum.korkudan normal olmaz die düşünüyorum 😞
Tstnptt Belinay_AliEge aynen cnm da bilmemek daha iyi korku olmuyor en azından sağlıkla bir avaz da alalım inşallah kucaklarımıza evlatlarımızı
cdirge Belinay_AliEge 38+6’yım ben de dün gece aynılarını yaşadım, az önce muayeneden geldim ama nst’de sancım çıkmadı. Duş alınca, dinlenince, pozisyon değiştirince geçiyorsa hazırlık sancılarıymış. Ara ara olabilir endişelenme dediler.