Ayca6868 Aynı durumu 32 haftamda yaşıyordum ağırlaştığım içidir diyordum ve doktora gitmedim baktım olacak gibi değil cok aşırı gidiyor ve fark etmiyorum hastaneye gittim direk gazlı bez testi yaptılar bi bez ortasında bişey var kendinize tutuyorsunuz bez mavi olduysa gelen suyunuz oluyor çişiniz degil aradan iki gün geçti doğum yaptım.. kesinlikle hastaneye gidinn!!