Gulsum2134 Arkadaşlar yarın kontrolüm var sizce doktor cinsiyet tahmininde bulunur mu çok merak ediyorum yaa bu haftada öğrenen oldu mu
Buketali Gulsum2134 merhaba ben 12 haftalık iken baktırmıştım hem de 4 boyutlu ile ama yanlış çıktı biraz daha bekleyin bence rabbim sağlık versin
Nesomer Gulsum2134 canım ben 13 haftalıkken net birşey öğrenememiştim birde bebişlerimiz göstermiyorlar ben 18 haftama girdim bu hafta daha yeni öğrendim
EsraKaraglTopu Babydr ikili taraman oldu mu benim bugun yaptilar ama hicbisey anlamadm ultrasyondan bakti ölçüler söyledi sonra güzel dedi ama sonuclar 2 hafta sinra cikacakmis
Buketali deletedmom99 12+4 ve 14. Haftada ama detaylı da kız dediler bence bekle biraz daha sadece sağlık dile
Babydr EsraKaraglTopu evet canım banada aynen öyle konultu en son güzel dedi gönderdi kan verdim oda 4 gün sonra çıkıcakmış
Elmascyln Canım benim doktorum 12 inci hafta da kafa yapısını erkege benziyor dedi zaten herkazde erkek diyordu şimdi 22+6 günlük olduk ogluşum olacak😍