Haticerygt canım benim de tam olarak aynı haftada lekeyle gittiğim doktor kesede hafif bozulma var demişti, burada okuduğum postlardan biliyordum ne demek olduğunu. Kese bozulursa bebek gidecek demektir. Ağlamaya başladım orada. Bütün gün ağladım. Ertesi gün başka bir doktora gittik. Kese normal olması gerektiği gibi dedi. Kaldı ki kalp atışları çok güçlü dedi. Sakın kendini üzme bak aynısını yaşadım mutlaka başka doktora da git. Ayrıca kalbi atan bir bebek %95 dünyaya sağlıklı bir şekilde gelir dedi. Sen yüreğini ferah tut, imkanın varsa bir doktora daha git. Ben de Doğu görevindeyim doktor sıkıntısını iyi bilirim. Allahtan memleketime geldim vallahi psikolojik midir sanki hamile değilim o kadar rahat geçiyor hamileleiğim çünkü doktoruma çok güveniyorum.