Merhaba kızlar. Benim ilk aylar sabah bulantım oluyordu safra kusuyordum. 32 haftalık hamileyim bu aralar sabah bulantım geri başladı bu güne kadar sadece bulantı şeklindeydi önemsemedim kahvaltı yapınca geçiyordu bugün yatakta 1 saat oyalandım mide bulandım yine vardı ayağa kalkmamla beraber öğürmeye başladım zor yetiştim. Yine ap acı koyu sarı bir safra kustum. Son aylarda normal mi böyle olması sizlerde de geri başladı mı sabah bulantınız 🤔