Tam 19. Gündeyiz bu gün🐣🐣
Eski postlarımı hatırlayan olur mu bilmiyorum ama hep sorunlu bir gebelik geçirdim.19. Haftaya kadar kanamalarım durmadı sonra tam bitti derken 28. Haftada nişanım geldi (yani öyle düşünmüştüm ben hala ne olduğu belirsiz) hastanede yattım. Türkiyede olmadığım için hep bir kopukluk oldu doğru teşhis doğru muayne olamadım pandemi dolayısıyla 32. Haftda gelebildim Türkiye’ye iyiki de gelmişiz😳
Doğum günümde (14 Temmuz) 33+5’te gece birde 3 gibi ağrı başladı ama mide ağrısı diye düşündüm saat 4 gibi devam etti ve arttı defalarca lavaboya gittim ama yok midemi üşütmemiştim😬 O arada evde herkes uyuyordu mızmız demesinler diye sabahı beklerim diye düşündüm(Doğum ağrısı olduğu aklımın ucundan geçmedi bir gün sonra da doktor kontrolüm vardı)
Saat 5 oldu durup durup ayağa kalkıyordum duşa girdim 2 kez geçer diye ama yok.
Saat 6’da doktoruma yazdım ki anında lavaboya gittiğimde kanamam başlamıştı hemen hastaneye geç geliyorum dedi🥺
Bu sırada görümcem ve kaynanamı uyandırdım eşim 4-5 hafta var doğuma diye 3 gün önce dönmüştü İngiltereye.inanılmaz stres yaptım tek başıma hissettim ağladım yol boyunca derken Medicana’ya giriş yaptık ama ben direk kendimi doğum katına attım. Nst yi bağladılar bir bakayım dedi ebe suyum geldi o an😣 Hemen önlük getirelim ayağa kalkma doğumun başlamış dedi doktorumu aradım,geldim aşağıdayım 10 dakikaya alıyoruz dedi hemen önlüğümü giydim yukarı çıkarttılar belden iğne yapıldı ki hiç acımıyor elden ele fark olabilir bilmiyorum.
Yatar pozisyondayken doktorum geldi o an aşırı stres yaptım çok konuştuğum için sakinleştirici yapıldı sonra 11de çıktığım ameliyathanede 11:25 te önce oğlumu,11:26 da kızımı gördüm. 2000 gr doğdular çok küçükler diye ağlamaya başladım sonrasında da.
Çocuk doktoru geldi muayenelerini yaptı alıp götürdüler yarım saate de benim işlemim bitti. Hissettim ama acı asla yoktu bol bol kan ve yanık kokusu aldım🤢
Odaya indiğimde karnım bomboş ve titriyor gibiydi sonrasında acı başladı derken omuzumdaki ilaca bastım saat başı biraz hafifledi. Ailem geldi apar topar annemi gördüm baktım arkadan bebekler geliyor🥰
İkiside minicikti ama aşırı tatlıydılar. Asla yapamam edemem dediğim ne varsa o an sanki refleks olarak her şeyi yapmaya başladım emzirme kucağa alma vs.
Gerçekten doğumdan sonra annelik denen şey geliyor kendiliğinden😬
Ertesi gün çıktık kızımda sarılık oğlumda enfeksiyon vardı Medicalpark’a yönlendirdiler yer yoktu yenidoğanda.
4 kez ışın aldı kızım. Oğlum nefes apnesi olmuş henüz hastanede 2 gün görebildik sürekli süt götürmeye çalışıyoruz kilosu 2200 olmuş çok şükür. Salı günü inşallah oda gelecek evimize. Şimdiye kadar kızıma kendim baktım iki taneyle zor olucak annem de gelicek ama olsun bugün değilse de yarın tek kalıcaz yaşadığımız yerde kimsemiz yok
Her şeye rağmen inanılmaz bir duygu ilk 1-2 hafta çok zor evet ama sonra sanki hep hayatımdalarmış gibi hissetmeye başladım çok çabuk büyüyorlar şaka gibi
Üçümüzünde doğum günün aynı oldu beraber büyüyeceğiz iyi ki de olmuşlar darısı hem isteyene hem bekleyene olsun 🙏🥰🐣🐣
Bu arada Medicanadan asla memnun kalmadım onca ödemeye karşı aşırı ilgisizlerdi. Medicalpark Batıkent çok ilgili özellikle ebe ve hemşireler . Yenidoğan uzmanı Arzu hanım harika ilgili ve bilgili bir kadın. Keşke medicalparkta yapsaydım doğumu. Düşünen olursa tavsiyem bu yönde 👌🏼🥰