tugbaayaz Aygul_- benim ayaklarda şişlik oluyor doktorum ve sağlık ocağındaki ebe bacaklarında şişme olursa hemen gel dedi tansiyondan dolayı olurmuş ihmal etme bi git canım istersen
Meriwa Aygul_- tuzu acilen bırakın bol su tüketin ayaklarınızı uygun oldukça uzatarak oturun veya yatın soğuk suyla yıkayın
Bmerve Ayakta durmaktan canım benimde öyle oluyor kan akışı yüzünden ayakları havaya dikip dinlenmek lazım artık sürekli yatınca birşey olmuyor ayak durup sürekli oturur pozisyonda durmak şişiriyor