Gizocano ben normalde nisa hastanesine gidiyorum bi akşam rahatsızlandım ve avcılar hospitala gittim acil olduğu için. 3. Ayımı doldurmuştum doktor gaz sancısı olduğunu ne bebekte neden bende kanama olmadığını söyledi ve bana buna rağmen düşük önleyici iğne yapmak istedi. Ve beni zorladı yapmak istemediğimi söylesim hayır yapman lazım dedi bende hastaneden resmen kaçtım 😁 ertesi gün kendi doktoruma sordum sakın yaptırma dedi. Çünkü bir sorunum yok şükür 2 saate kalmadan kasılmalarımda geçmişti.. O yuzden ben hoapitala birdaha acil bile olsam gitmeyi düşünmüyorum. Bu talihsiz olay sizin başınıza gelecek diye birşey yok tabiki kuzenimde hospitala gidiyor şimdilik memnun.. Her hastanenin iyi ve kötü doktorları vardır bence ben kötüsüne denk geldim…