Bugün tam 4 günlük olduk biz de kavuştuk 😍 planlı sezeryandi benim 39+0 a gün vermişti doktor. Ilk doğumum değildi 3. Doğumum ama yine aynı heyecan bütün gece uykusuz kaldım 😊 2 40 da flan beni ameliyathaneye indirdiler . Ameliyat cok güzel geçti doktorum da çok iyiydi devlet hastanesinde ameliyatım oldu o zaman hangi doktor oluyorsa o giriyor ameliyata ama çok şanslıydım çok iyiydi hepsi sohbet şeklinde devam etti ameliyat . 02.58 de oģluşmun sesini duydum 😍 minnacikti diğer 2 bebeğim daha kiloluydu bu 3.150 gr 47 cm doğdu . Bebeğimi bana getirdiler ten teması yapıldı sonra bebeğimi aldılar aşıları bakımı flan yapıldı benim ameliyatta 3. Bucuk ta bitti sonra odama cikardilar. Ameliyat sonrasında 2 saat sonra falan doktor geldi karnımı falan bastırdı ama açılıyo yani yada ben acıya dayanikliyim herkes aynı şeyi söyledi hastanede kendimi o şekilde şartlamıştım çünkü çabuk iyileşeceğim toparlanmam lâzımdı çünkü evde de bekleyen 2 küçük çocuğum vardı. 8 saat sonunda tek başıma desteksiz kalktım yürüdüm ve en önemlisi dik yürüdüm ilk bu çok onemli bence . Yürüdüm ve acildim ağrılarımda azaldı. Bebegimlede kendim ilgilendim. Doğum sonrası dpend hayat kurtarıcı resmen diğer doğumlarımda kullanmamıştım çok çok çok lazım bişe ameliyatliyke pijamama gececekmindedi yok rahat rahat yatabiliyorsun . Kendime 2 pijama takimi 1 tane de yedek alt koydum 2 atlet hepsini kullandım çok sıcaktı hava üst fazla bile koyabilirdim diye düşündüm. Oğlumda 4 takım kiyafet koydum 3 takımını kullandık . Emzirmek çok önemli sürekli uyuyorlar yada emme süreleri çok.az olduğu icin sık sık emzirdim ve hemen sütüm geldi. Göğüs yarasini önlemek icin bir şey bulamadım. Emzirirken ilk alışta canım çok yanıyo inşallah oda geçer. Birde çok ememedikleri icin gogsunuzde süt birikimi ve inanılmaz ağrı yapiyo bunu da göğsümü sağarak rahatlatiyorum. Saydığım sütlerle de 20 aylik kizim var onun kahvaltısında kullanmayı düşünüyorum umarım olur 🤔 herkese hayırlı doğumlar 😍😍