Günaydın kızlar 34 haftalığım özele gidiyorum en son 32 haftalıkken gitmiştim herhangi bi sıkıntım yok 2 hafta sonra gitsem yani(36) haftalıkken bi sorun olur mu ? Çok fazla gitmek istemiyorum. Birde nts nasıl oluyor ücret alınıyor mu onun içinde yoksa sadece muayene ücretimi 😂😊 uzun oldu K.bakmayın