Gece 3 gibi ilk defa kasıklarımda hissettiğim sancılar bana yalancı sancı olmadığını düşündürdü ve düzenli aralıklardaydı evde rahat yürüyebiliyor ve karşılayabiliyordum dalgaları . Hastaneye gitmeye karar verdik sabah 5 de yatışım yapıldı . Ben meryem ana otumu suya koydum nane yağımı yanıma aldım pilates topunda zıpladım ara ara yürüyüş yaptım kendimi doğuma hazırlamaya çalışıyordum. Saat 14 gibi dalgalar sıklaştı ve şiddeti arttı saat 2 saatte bir nst ye bağlayıp açıklığıma bakıyorlardı hastaneye ilk vardığımda açıklığım 4 cm di. Saat 14 de 5-6 cm olduğunu duyunca ben egzersizleri hızlandırdım. 15 gibi suyum geldi bol bol squat yaptım dalga geldiği an annem belime masaj yaptı pilates topunda zıplayıp üflüyordum nefes egzersizleri yapıyordum çok faydasını gördüm . Daha sonra ıkınma hissi gelince açıklığımın son raddeye ulaştığını hissettim ve çömeldim o anda ebe çatala aldı ve dr bebeğin başının geldiğini söyledi elhamdulillah o kadar sevindim ki Çünkü çatalda uzun süre kalıp sancı çekmek istemiyordum . Benden önce bir hanım 1 saatten fazla çatalda bağırdı ama o beni kötü etkileyemedi ben gücümü toplayıp ıkınacağım dedim. Elhamdulillah dediğim gibi de yaptım dr hanım nefes al ıkın diyince tek ıkınmada ilyas ım kucağıma geldi meleğim. Dikişler vs 20 dk sürdü ve servise alındık. Elhamdulillah doğumum güzeldi ancak yavrum 4 gün küvezde solunum sıkıntısı nedeniyle kaldı. Ancak şükür kavuşturana iyileşti ve karşımda uyuyor paşam . Velhasıl doğum düşünme işi değil son derece elinden gelen herşeyi bilip öğrenip uygulayıp tevekkülde olma işi . Dalgalar gelince enerjiyi bağırmaya değil nefes egzersizlerine vermeli . İnşaAllah doğumum sizlere de umut olur . Rabbim sizlere de su gibi doğumlar nasip etsin artık ben de happykids liyim🥰