2evlatannesi nefes5353 sezeryan olduğu için 16 kasım inşallah daha erken gelmez eşimin doğum günü cifte mutluluk yaşatır😄
Nezosikra Zynpmira benimle aynısın canım sag salim kurtuluruz inslalah hepimiz benimde kzim olacak bakalım ne zaman gelecekler 🤗❤
sedasuzan 16 kasım tahmini tabi vaktinde gelir inşallah rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasib etsin
hulya1406 muratcaninannesi bize de doktorumuz 21 22 Kasım dedi tabi erken ya da geç gelme durumu olmazsa ☺️