Kızlar 14 haftalık hamileyim. Dün kurban etlerini kesip doğradım. Malum biraz sert oluyor et. Bittikten sonra sağ bölgede ve kasıkta ağrı başladı. Bütün gece devam etti. Hala ağrıyor. Keserken çok zorlamış olabilir miyim kaslarımı? Denerseniz görürsünüz, güç uyguladığınızda eti kesmek için sanki karın kasları da çalışıyor. Böyle bir şey yaşayan oldu mu hiç? Çok mutsuzum bebeğime zarar mı verdim acaba diye :(