Uykudan uyandırmayan bi ağrı olmadıkça sıkkntı yok derdi doktorum hep bana . Önceki düşük olmuştu şimdi her ağrıdan korkuyorum dediğimde bunu demişti . Lavaboya git gazın varsa çıkarmaya çalış . Yediğin içtiğinde karın aprısı yapar saol sağ yatmaya çalış canım ılık bir duş al . Geçer inş dert etme bazen bana da oluyor sonra kızımjn tekmelerini hissediyom oh diyorum bişeyi yokmuş 🥰 26 hafta olmaya 1 günümüz kaldı bizimde ♥️🌸