AsyaResul İyi günler anneler biz 7+2’deyiz çok yeni ama midem çok yanıyor. Önceden yoktu hamilelikten sonra başladı.. sizdede oluyormu ? Önerebiliceğiniz birşey var mı ? Teşekkürler şimdiden
ipeksfr AsyaResul soğuk süt iyi geliyor bir süre ama sonra yine başlıyor. Gaviscon şurup içiliebiliyor isterseniz doktorunza bi danışın en etkili çözüm o çünkü
Nrnr AsyaResul merahaba canım benimde yanıyodu ama ilk haftalar ilaç almadım şimdi renni şurubu içiyorum çok faydasını görüyorum
Fereh Nrnr bendede ayni durum cok asiri kotuyum .rennnun sakiz gibi ciynenilenini yazdi doktor. InwAllah ise yarar