Kızlar 39+3günümde çok şükür doğurdum.28.haftalarda bebeğin eşi aşağıda denildi. 37.haftada çıktı yukarı. Çatır çatır normal doğurdum minnoşumu. Minnoş dediğime bakmayın 3890 doğurdum.allahım hepimizin yardımcısı olsun. Çok güzel Bi duygu💕şükürler olsun rabbim💜