Saahraa bende de oldu 35. Haftada ayak parmaklarım kaşınıyordu benim de .. doktoruma sorduğumda ayak tabanı ve avuç içimin kaşınıp kaşınmadığını sormuştu eğer öyleyse gebelik kolestazı olabilirmiş.. bunu öğrenmek için karaciğer enzimlerime baktı safra asit testi yaptı sonuçlar olumlu çıktı. Hamilelikte olağan olan kaşıntı dedi ve gerçekten de öyle oldu geçti kaşıntım iki üç gün sonra . Size tavsiyem doktora şikayetinizi söyleyin zaten bu testleri isteyecektir . Umarım değildir ama tedbirli olmakta fayda var 🤍