zeyolin canım Eylül’ün başı inşallah Doğum ben 0-3 ay iç zıbınlarını sıfır kol aldım dış kıyafeti uzun kol tercih ederim henüz almadım ama yenidoğan bebek çok üşür derler. Kırkımız çıkana kadarsa soğumaya başlar havalar. 3-6 ay iç zıbınları da kısa kol ve uzun kol aldım canım. Şuana kadar pek birşey almadım sadece görüp heveslendiklerimi aldım 😄 3 adet 0-3 ay alt üst takım aldım şu pijama gibi olanlardan. iç zıbınları rengarenk aldım ama birde 5’li paketlerde olanlardan hem 0-3 hemde 3-6 alıcam canım onlar çok kullanışlıymış. Onun dışında birkaç çorap birkaç ayakkabı bir iki tane de eşofmanı var o kadar canım. Listeme göre hareket ediyorum yavaştan giyim işlerini hakediyorum. Nerdeyse 4 ayımız var o yüzden krem şampuan işlerini biraz daha geç alıcam canım. Ama el emeği birşey yapmak istiyorsan şimdiden başla derim. Ben de başlıyorum yavaştan emzirme önlüğü emzirme yastığı falan anca yetişir zaten. Sıcaklarda da bir iş yapamam herhalde bunalırım. Ay çok uzun oldu kusura bakma 😘😘