Kızlar özür dileyerek yazıyorum 33+4 deyiz neredeyse 3 4 gündür ishalim yani sürekli lavaboya çıkmıyorum ama çıkınca resmen su gidiyor içim.doktor en son kontrolde magnezyum ve kalsiyum takviyeleri verdi acaba o mu yaptı yoksa üşüttum mu bilemiyorum.sizce doktoruma söylemeli miyim