İlkinde 10,5 saat ikincisinde 5 saat suni sancı çektim. Şöyle söyleyeyim ben normalde adet ağrının başlayacağını hissettiğimde hemen ilaç alan biriyim. Ağrıdan acıdan çok korkarım ve acı eşiğim de çok düşük. Ama öldüm, bittim vs. gibi şeyler söyleyemem. Allah sabrını veriyor. Dünyanın en zor şeyi değil. İnsanların ne çok hastalığı var, kanser olanlar var. Bir sürü acı çekiyorlar. Oysa doğum bir mucize. Sonunda abebeğine kavuşuyorsun. Ve çektiğin sıkıntı da geçici bir şey. Ben hep böyle düşündüm, bu beni motive ediyor. Şimdi 3. hamileliğimi yaşıyorum muhtemelen yine suni sancıyla olacak hiç kendi sancım yaşamadım, şu anda da yalancı sancı vs gelmiyor. Her sancı da bebeğim bana kavuşmak istiyor diye düşünürseniz belki daha kolay olur her şey. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Panik ve korku her şeyi olduğundan daha zor hale getiriyor.