Kızlar 24 haftalık hamileyim bulantılarım geçti ama aşırı mide bulantısı aşırı ayalarda şişme yaşıyorum birde bazen belim öyle ağrıyorki anlatamam yürüyemiyorum resmen doktorum belim için normal demişti ama ayak bilek şişmesi normal mi onu daha sormadım, birde ayak tabanlarım çok acıyor özellikle yorulduğum zamanlar birde sabah ilk kaltığım zamanlar yürürken acıyor. Ağırlaşmaya başladım yavaş yavaş karnım aşırı çıkmadı normal düzeyde , çok çabuk yoruluyorum. Erken mi sizce bu yaşadıklarım sizler nasılsınız