HM_zengin26 İyi Geceler hanımlar. Gebelikte ağızdan çeken var mıdır? Diş etimden damağıma kadar kabarcıklar oluştu iki gündür, çok acı veriyor. İlaç da kullanamıyorum. Bu durumu yaşayan var mı, nasıl geçirdiniz? :(