Doğum yapalı 5 gün oldu. Bebek doğduktan göğüs ucu fena şekilde yara oldu.acılar içinde emziriyorum ayaklarımı yere vurarak.hem yara hem de kanıyor. Geçmesi için krem aldım sütümü sürdüm bir faydası olmadı. Bu durumu yaşayan var mi varsa ne iyi geldi kızlar