Mucizem_14 29+3 haftadayız 1 haftadır ayaklarım sürekli şişiyor neredeyse üzerine basamıcağım kadar çok ve ağrıyıe
Aliyecapa Mucizem_14 tuzu kesmelisiniz vakit buldukcada uzatın ayaklarınızı çok ayakta kalınca şişiyor ödem yapıyor uzatınca ve dinlenince geçiyor
Meriwa Mucizem_14 Doktora gidince söyle canm ama tuzu bırakman lazım bol su iç ayaklarını da uzat cok şişerse de soğuk suyla yıka bi
Esma1290 Mucizem_14 kuzum coook su iç o senin kurtarıcın . Ve ayağını sallandurma sarkıtma hep uzat bide sıcaklardan da çok şişiyor ayaklar. Dikkat et kendine 😘
Alahafzan Ben de 32. Haftadayım tu tüketmememe rağmen aşırı ödem oldum ayaklarımın altı şişti yürüyemiyorum bazen
yigitalpinannesi40 Bende 23 haftalık oldum tuz normal kullanıyorum su çok tüketiyorum yürüyüşte yapıyorum ama ayak bileğim ayaklarım balon gibi 2 gündür ilk defa ayaklarımın altı ağrıyor basamıyorum yere. Uzun süre ayakta durmaktan da olur mu ki?
Tugce_S Benim ki de oldu ama sıcağa ve bayrama bağlıyorum sürekli sallanır şekilde oturuyoruz yatarken yastık koydum 2 gün boyunca gece otururken de uzattım çoğu geçti
Sirinanne Mucizem_14 merhaba canım bende 21. Haftadayım bayram için yoldayken birden bileklerim ayağımın üstü şişti. 3 gündür suyu cogalttim, ayaklarımı günde iki kere uzanıp duvara havaya kaldırıyorum bir de soğuk su tutuyorum bol bol çok iyi geldi.
Mucizem_14 Tuzu fazla tüketmiyorum ama Yinede şiştim suyu elimden geldiği kadar çok içmeye çalışıyorum salı günü inşallah doktoruma gidip söylicem çünkü üzerine dahi basamıyorum artık