sengul2 Herkese merhaba 2 hafta sonra çınarlıda doğumum olacak . Burada doğum yapmış annelerimiz hastane hakkında bilgi verebilir mi ? Anestezi uzmanı hemşireleri falan nasıl
Fundai sengul2 arkadaşım orada dogum yapti hastanenin dogum ekibi cok iyimis ve cok ilgililermis oyle demisti.
Deebg sengul2 ben 15 gün önce doğum yaptım orda biraz küçük bir hastane ama genel olarak iyiydi bi sıkıntı yaşamadım
Serinannesi42 sengul2 oooo o doktoru duydum 6 sene önce arkadaşımı doğurtmuş sezeryanla dikişi gördüm inanılmaz küçük ve incecik harika bi doktor harika bende son kontrollerde ona gidicem ve onda doğuracam inşallah
sengul2 Serinannesi42 evet Ablam dahil çevremdeki herkes Tahir beyde doğum yaptı şimdi sıra bende ☺️ Doktorum çok iyi ondan bi yana sıkıntım yok