İlk zamanlar çok oluyodu mide bulantım yediğim herşeyi çıkartmam falan ama sonlara doğru sadece portakal suyundan olması da nasıl bişeyse artık katlanıcaz bebişlerimiz için artık herşeye.sayılı günler geçsin diye bekliyorum bu zamana kadar dayandım herşeye.kalan günler de gelir geçer elbet 😊