mucizemm_ canim bende ilk kaset test aldim silikten biraz daha koyuydu ama silik sayilir comfort aldim ondada ayni seninki gibi cikti direk hastaneye gittim vee degerim 122 ydi benim 17 gun gecmisti ve suan20 hafta 6 gunluk hamileyim cok suku insallah vardir sendede cnm benimde 17 gun bekleme sebebim adet olucakmis gibi keskin bir agri girerdi alttan bisi akardi kesin adet oldum derdim bir bakardim yok gece yine ayni oldu hatta adama soyledim yaklasma adet oldum diye bir baktim yine yok ben yinede durmadim yaptim 3 tane test cikmadi dedigim gibi dorduncude silik cikti 5.testte comfort ondada cikti bide acile gittim verdim 122 darisi basina bekliyorum guzel haberlerini cok seviniyorum gebelik haberi alinca havalara ucuyorum resmen ayni ben yeniden hamile kalmis gibi🐣❤😍