Ssmmra bence ikili est yaptırmayın çokta emekli değil doktor kendisi bana dedi zaten yüzde 70 yanlış çıkıyor dedi eğer kötü bi durum da olsa sadece aldirmaktan başka bişey yapamıyoruz dedi o yüzden bende yapmadım çok şükür durumu da gayet iyi 21 haftalık olduk bence yaptırmayın iyiside kötüsüde olsa sonuçta bizim olacak Allaha bırak derim çokta gerekli değil 😊