16 haftalık hamileyim. Doktorum artık D vitamini ve Demir hapı almaya başlaman lazım, aile hekimine söyle yazsın dedi. Biraz şaşırdım gerçi neden kendisi yazmadı diye, zîra yabancı olduğumu ve burda aile hekimimin olmadığını görüyordu sistemden. Fazla bir şey soramadım gerçi, o an biraz stresliydim. Reçeteli mi satılıyor, eğer değilse siz ne kullandınız, ne öneriliyor doktorlar tarafından?