Kizlar selam. 30+3deyim bebegimin hareketleri bu aksam oyle canimi acitiyor ki .surekli kipir kipir ve sanki disari cikacak gibi itiyor kendisini.biraz korkutuyor beni 😑 yattigim an basliyor oturunca az hareket ediyor.ne yapicam ya canim yaniyor 😣 cok uykum var ama yatamiyorum resmen. Buna toplanma mi diyorlar anlayamiyorum magnezyum icmedim bu aksam ondan boyle olmus olabilr mi diye dusunuyorum ama 😦😦😦😦