39+3 de benim. Bugün maşallah karnım acayip sert oturup kalkarken alttan batma var ama gerisi yok kaldık böyle 😀 dedim bayram şekeri gelir belki ama umudum yarınlara kaldı.
Dr Çarşamba son seher suyun azalıyor almam gerekecek değilse risk dedi. Salı kontrol sonrası geldi geldi değilse Çarşamba ya suni ya sezaryen 🤦🏼♀️