teletabi Burcu3506 bizimde ilk denemede olmuştu hatta bikere denedik sonra olmaz ya bikere de turmaz dedik bidaha denemedik benim geçirdiğim bir rahatsızlıktan dolayı ama tutmuş tek seferde 🙈🤷♀️
Mucizeninannesi1 6 sene sonra kaç deneme olduğunu sen varsay arada 2 de aşılama oldum ama olmayınca olmuyor tam tüp bebeğe geçecektik son tedavi şansımda Rabbim nasip etti elhamdülillah ☺
Hulyatezcan Bende evleneli beri istiyoruz Temmuz 9 da bir yılımız doldu doktora gideriz 1 yol dolunca diyorduk hiç beklemiyordum 8 Temmuz hamilelik müjdesini aldım 🎈 evlilik yıldönümü hediyesi oldu
Kybele23 İlk denemede kanda hamilelik göründü 3.günü kanamam oldu kimyasal gebelikmiş meğer. Sonra 4 ay sonra tekrar hamile kaldım şu an 26.haftamızdayız. Allah kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize.
UrasEgeninannesi Burcu3506 korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım ama kalbi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım. Kürtajdan da 6 ay sonra Rabbim tekrar nasip etti
Aliiimerve18 Burcu3506 evet gittim normal kist vardı birdahaki ay tekrar gel adet olunca gider dedi gitti kayboldu kist sonra folik asit kullandım 1 ay oldu şuan 2 . Paket biticek 7 haftalık hamileyim korkmuştum niye olmuyo bi sorun mu var diye ama Allah’a şükür sorun yok demişti doktor en az 1 yıl korunma dedi 1 yıldan sonda olmazsa bakarız dedi çok şükür oldu sende kasma kendini 1 yılı bekle olur inşaAllah
fundamutluu 1,5 ay sonra kimyasal gebelil geçirdim. Kimyasal gebelikten 6,5 ay sonra gebe kaldım. Keseyi gördük Allah nasip ederse haftaya kalp atışını ve bebeğimizi göreceğiz ♥️