merve0128 Maykinoo bizde 10+2 💕 27 Şubat görünüyor doğum ama sezaryen olacağım için Şubat ortası yolumuz uzun Allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
NurOzadaBulbul 12+2 deyiz 💗 Şubat’ı Dört Gözle Ve Küçük Kalbimle Bekliyorum. 💕🥰🤰 12-16 Şubat Arası Doğması Olası Geç Doğum vs Olabilme İhtimaline Karşı Bu Tarihler Arasında Bekliyorum☺️
Maykinoo Hadi inşallah kızlar hayırlısıyla doğum yaparız en kolay şekilde benim ikinci olucak inşallah kolay olur 😂
Avakado-34 Bizim de Şubat yüksek ihtimalle . ☺️13+0 olduk . Hepimiz inşallah sağ Salim kucağımıza alırız . Aranızda cinsiyet öğrenen var mi ? Kimileri 12. Haftada öğreniyor ama tabi sonradan değişebiliyor . 😬
KubosM Avakado-34 Bizde öğrenemedik canım :) doktor çok baktı ama bizim sıpanın pozisyonundan anlayamadı
Tugizzz Biz 11. Haftadayız şubat sonu görünüyor şuan ama tabi belli olmaz 🤗 allah herkese sağ Salim kucağına almayı nasip etsin 🙏🏼
Minnaki_beklerken Benim de insallah subatin ilk haftasi gibi gorunuyor su an 13. Haftadayiz. İnsallah hepimiz saglikla sihhatle kucagimiza aliriz 😃 hayirli bayramlar bu arada 💐
KubosM Avakado-34 Evet canım ilk gebelik :) insan ister istemez merak ediyor kuzum çünkü hiç bilmediğimiz konular birilerinden duyuyoruz ama başımıza gelmedikçe bilmiyoruz. Biz doktora gittik her şey normaldi. Gebeligim muayeneden 5 ay sonra oldu mesela :)
Avakado-34 KubosM Allah hepimizin meleklerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. ☺️ Benim de 2. Gebeliğim ama tecrübesizlik var tabi.