Kızlar merhaba bende bıberon araştırmasındayım phılıps avent ve mamajo arasında kaldım ama avent nasl sizce ? Bıde ılk etapta kucuk al dıyolar cam olduğundan kullanımı agırmıs mesela. Avent 120 ml al dedıler ama hala kararsızım
su bıberonu da yıne e bebek te wee baby nın begenmıstım