Zuleyhaberen
Benim bebeğim de ödem vardı akciğerin de su topladığı için patlamış ciğerleri ensesi 7.7 mm dediler suyumun fazla olduğunu ve bebeğimin anne karnında yaşasa bile 4 hafta yaşar sonlandırmmz lazm dediler amniyosentez yaptrdik şujur temizdi.bebegimjn fazlasıyla sağlık sorunları vardı.7 aylıkken acil sezeryanla doğum yaptım. bide bebeğimin sağlık sorunları yüzünden 65 gün hastanede yoğun bakım da kaldı.surec ve beklemesi çok zor gerçekten her bebeğimi gördüğüm de ağlıyodum öyle hareketsiz yattığı için şükür bebeğimi eve getireli bı ay oldu zor süreci atlattık oğlumla beraber rabbim senin de bebeğini kucağına almayı nasip etsin bol dua et ve sabırlı ol asla ağlama🙏🏻hatta benim bebeğime fazla yaşamaz ölür bile dediler ama rabbimin şifası çok şükür senin de bebeğin sağlığına kavuşur merak etme cnm💮🌺