ayse34eslem Saçma gelebilir akşamları yorgunluğu atmak için sırt üstü uzandığım da bebegi sanki hissediyorum doktoruma sordum çok nadir de olsa hissedenler oluyor tabi dedi 🤔
Mom046 ayse34eslem Yeni13 arkadaşlar sizi üzmek istemem fakat doktor bu süreçte hissetmenin mümkün olmadığını söyledi.
ayse34eslem Mom046 yani bana da ilk saçma geliyordu hatta 10 haftalikken gittim doktora ilk o zamanlar hissettim geçen haftalarda.. Dediğim gibi nadir de olsa olabiliyor dedi her kişide farklılık yapabilir dedi 🤕
Yeni13 Mom046 belkide ilk olmanın heyecanı en ufak bişeyde öyle hissediyorum☺️ Açıkça bir bebeğin hareklerini anne karnında Nasıl olur onu bile bilmiyorum :) ama onu hissetmek istiyorum ☺️
ayse34eslem Kime söylesem çok erken imkansız diyor ikinci gebeliğim kızımda böyle birşey hissetmedim hatta ilk hareketini hissettiğimde 5 aylıktı.. doktor çok nadirde olsa olabilir diyor millet olmaz diyor 🤐🤐
ayse34eslem Sevdaleo damar atması düzenli oluyor canım onun farkını gazın farkını da biliyorum değişik onlar ama benim hissettiğim sanki böyle küçük bi kurt var az kımıldıyor duruyor bende bilemedim 😂
Sevdaleo ayse34eslem O zmn bebiştir bnimde ilk hamileligim ve ayırt edemiyordum 12-13 haftalarda damar atması gbi atmaları bebiş sanmıştım 😂Banada hissedemezsin demişlerdi megerse damar atmasıymış😂
ayse34eslem Sevdaleo ahahahahah ilkte olsa ikinci üçüncü de olsa heyecanı bambaşka ama ben eminim o minik hareketler bebegin ,😅😅😅😂😂
Sevdaleo ayse34eslem Kesinlikle öyledir cnm ama ikinciye hamile kalanlar erken hissedebilir bnce ayırt etmeniz daha kolay 🥰🥰